Back in Aussie! :)

2014-03-14 @ 09:24:01
Nu är jag äntligen tillbaka i värmen och Australien! Eller närmare bestämt i Noosa för tillfället. Bor här fram till måndag då jag och Madde ska dra oss upp till Rainbow beach och ev Harvey bay innan vi har fraser Island inbokat och även withsundays.. Blir mycket resande men jag är ju ganska van nu. Reste ju nästan varje dag i Nya Zealand.. Nu är det ca 26 grader och varmare ska det bli, kollade lite längre upp och i nästa vecka ska det bli 35 grader!  Phu, riktigt varmt altså. 

Vet inte vart min bloggvän tagit vägen men borta verkar hon vara.... ;) 

Aja, det är riktigt mysigt här i noosa iaf. Har vart vid stranden en sväng idag men så mulnade det på så har mest slappat och promenerat runt och kollat läget ;) 





Camy!! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0