Surfers paradise!

2014-01-12 @ 10:48:39
Hej! Är i surfers nu och har vart här i 4 dagar. Ska stanna tills på torsdag då vi förhoppningsvis hittat något slags farmarbete. Har hunnit med att fira min födelsedag här, körde en krogrunda på 6 olika ställen men drinkar, dans, bowling och bra sällskap! ;) tycker surfers är en fin stad med härliga stränder och höga coola byggnader men Byron bay slog verkligen allt hitills!!! <3 måste tillbaka dit igen:) 

Idag var vi i ett shoppingcenter bara en kvart härifrån och jag shoppa som bara den..:/ inte bra för packningen och plånkan tyvärr.. Men men, jag blev glad ;) idag har det varit ca 32 grader och det har verkligen känts som det dubbla! 

Nu sitter Britta och färgar håret på Linn, första gången hon testar att färga hemma 😬 hoppas på ett grymt bra resultat på bruttan min! Vill inte att hon blir en kyckling....

Snabbt och trist update men det är ungefär det som hänt idag... 

Och då blir det en BILDBOMB ala camiii nu igen! 



Bussen till nimbin! 




Vet inte vilka Mongon jag lyckades fånga på bild... Hehe ;) 

En Konsentrerad Britta och en sur och nervös Linn!!;) hihi 


Nyårskyss! 


Jävligt heta bilder på mig och min brutta!:) 


Asgulligt inlägg från min baby! Vi kan bråka som barn på fyllan och vara arga som bin på varandra ibland men vi vet att vi har varandra där i alla lägen ändå!!:) ❤️❤️❤️❤️❤️ 

//// camiii 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0