Hey pal!

2014-02-04 @ 03:00:04
Amen titta vem kikar in här! 
FÖRLÅT bloggen och alla som läser för jättedålig update..iaf från min sida.
Skyller på dåligt wifi och alldeles för lite tid till den virsuella världen när man har en 5-mils lång strand precis runt hörnet. 
Kan tycka att det är sjukt skönt att inte vara uppkopplad jämnt och ständigt. MEN..vi lever och har det bra. Dock har vi ju varit tvugna att dela på oss i förra veckan :( Milla och Madde är i Brisbane och jag och Britta rockar vidare här i Surfers med jobb och lägenhetsletande. 

Känns som mycket har hänt sen jag skrev sist..såg att det var senast i Sydney! Men tycker Milla har fått med det mesta och nu får ni updates från två olika håll här nerifrån. 
Jag ska bli bättre. Jag lovar! 
Snor just nu donkens wifi så vågar inte lita på det, så rundar av nu så allt inte försvinner. Haha. Stek.

Ciao ciao! 
Linn 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0