Happy Chrissy!

2013-12-25 @ 00:00:36
God jul alla läsare <3 
Det absolut bästa med att fira jul här i Aussie är att vi får fira x2 
Igår Swedish style och idag Australia style. Ligger i sängen och lyssnar på musik medans sömntutish även kallad Camilla sover. Lite molnigt ute, men det ska nog spricka upp tills vi ska till playan för lite picknick :) Till kvällen blir det fest i Manly. Men innan dess självklart choklad i sängen och lite mer tjockisätande, vi fick en hel del av Nick igår som måste ätas/drickas upp innan väskan ska packas igen :) 
Det där med att spara har aldrig varit min grej. Hoppas alla haft en underbar jul, kan säga att det är när man ser familj och släkt genom en ruta miljontals mil ifrån en på julafton som man inser hur viktigt det är att man har varandra och går ihop på våra traditioner. Jag var tårögd fast att jag försökte hålla det inne. Jag vet vad jag missar, för jag har alltid världens bästa julaftonar med mina fina, men jag vet också vad jag inte vill missa i och med att vara här. 
Nu kom min favvojullåt i lurarna så nu har jag inte tid med er längre ;) 
Puss och god jul. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0