God jul!?!

2013-12-24 @ 16:18:47
God jul allihoppa! 
Känns konstigt att ni just nu i detta ögonblick sitter och julmyser med julmat kanske öppnar presenter o.s.v. Hoppas alla får en grym julafton med massa fina presenter!! :) 

Här är det precis som en helt vanlig dag... Jag har ju fått för mig att det är sommar hemma nu med, precis som här så har verkligen ingen julfeeeling alls... Så detta år skippar vi julen typ... Eller vi har faktiskt haft som en liten jul hos oss idag. Vi öppna presenten från Nick, lyssna på julmusik, och kolla på ensam hemma. Iaf nått 😉

På dagen jobbade Linn och jag drog med Britta, Madde och Stefan till Palm beach. Där knata vi upp för berget där man kan se över till båda stränderna! Haft molnigt väder och lite kyligare idag så var lite trist men var ändå kul att ha sett även det. :) 

Imorgon (deras julafton) blir det antagligen BBQ på stranden i Manly och sen fest på kvällen...:) 

Nu blir det BILDBOMB!! (min specialitet)











Min och Linns present från Nick! 

Mupparna jag bor med....


Nutella tandkräm!?! ;) 

// Camiii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0