Dan före doppardan..typ?

2013-12-23 @ 13:56:02
God jul i stugorna hemma i Sveadala! 
Idag har det ju som alla redan vet varit dan före doppardan (fast här blir man måttligt förvirrad..ska man räkna julafton som imorgon eller den 25:e??) Jag har bestämt mig för att köra båda. Mest för att jag tycker så grymt synd om mig själv som ska jobba på julafton (svenska) och kommer precis som alla andra svennar här borta missa Kalle Anka, all god mat och familjemys och vad man nu förknippar med julen. Jag kommer bli sentimental när jag ser hela släkten hos farmor och farfar imorgon. Om man ändå kunde klona sig själv ibland...
Hur som haver skulle vi idag iaf bestämma en tid att höras på julafton hos familjen Nordqvist och det lät ungefär såhär..
Jag : När ska vi bestämma att vi hörs imorgon då? 
Pappa : aa nån gång på dan blir väll bra..
Jag : okej vid 13 er tid då? 
Pappa : NEJ!! Då äter ju vi!! 
Haha tack familjen, tack! 

I och med att jag är med i en delad konversation mellan Milla, Madde, Britta och Nick och halva Sydney på Facebook så kommer det upp chattbubblor hela tiden under tiden jag skrivit det här inlägget..vilket har tagit mig en timme extra att avsluta detta så ska jag bitter som jag är också avrunda med att säga att det blir min avslutning. Hoppas de fick ut något vettigt ur konversation, tror de kom fram till att de ska åka buss imorgon till stranden..hmm..tiden har inte bestämts än..hmm inte heller vilken strand och hmm inte heller om de ens ska åka.. Haha, tror nån är avis. 
God jul så länge så lovar jag en uppdatering väldigt snart :) puss L 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0