2014 är snart här!!

2013-12-31 @ 03:43:01
Sjukt hur jävla fort tiden går! Ikväll är det nyårsafton i SYDNEY!! Om exakt 10,5 timmar flyger raketerna ut i luften och vi står någonstans (förhoppningsvis så pass nära att vi kan se både harbour bridge och operahuset!!!) Ska tydligen vara GALET mycket folk men jag ska fram, så är det bara... Om jag nu ska mörda på vägen dit så får det bli så... ;p blir nästan lite rädd när fattar att vi faktiskt är här och att det snart har gått 3 månader här i bästa Australien! Känner mig lite stressad när jag tänker på att jag ska hem i maj men tror nog att jag ska hinna med allt ändå! Får inte missa Nya Zeeland heller nu när jag är här liksom...  Måste hem då med för ska eventuellt med la famillia till MIAMI!! (min nästa drömresa) hade ändå planerat att vara här 6-7 månader så hoppas att jag känner mig klar efter det :) man kan ju inte missa en resa till Miami heller! Jag har haft sommar i över 1 år isf!!:) 

Så vad händer idag? Jo vi ska upp på ett rooftop i darling harbour! Så fint där, så raketer, BBQ, dricka, tjattra, dansa,m.m är vad kvällen kommer bestå av ;) 

Btw! Igår var jag och Linn ute och gick i riktigt rask takt i över 3,5 timme! Långa avstånd här asså! Målet var att ta sig över Harbour bridge och ner till Luna park för att fota operahuset och bron... Helt sjukt fint med solen som gick ner!  

Ikväll blir det draaaag!! Jävligt kul känner jag dom legat sjuk i över en vecka. Så ikväll ska vi F***a ur!!;) haha 

Nått du måste upplevt!!! 

Kvällens skumpa som numera står kyld! 






Fjortisarna bjuder på denna! ( missa operahuset ;p) 

Sött!! 

En död bat! 




Gott nytt år!!!! XOXO // camiiii 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0