2013/2014

2013-12-30 @ 23:55:37
2013..vart ska jag börja? Kanske precis där vi stod vid den här tiden för ett år sen. Början var inge vidare, sen blev det lite värre men sen till sommaren började det lätta upp lite och sista delen av dig har varit något att se tillbaka på. Ska se till så att du, 2014 smidigt hoppar på succén som 2013 startat upp och fullföljer våran lilla deal tills uppdraget är slutfört..haha hör ni hur jag pratar till ett år. Några siffror. Framtiden är oviss, vet inte ens hur livet ser ut om en månad, vi kommer leva ur resväskan, inte ha någon fast punkt, inget givet internet, vara spontana, halvt galna, backpackerlivet kommer sätta sina spår. Men jag är så redo för äventyret, alla spindlar, alla ups and down..bring it om 2014 jag har längtat efter dig! Och du är så jävla välkommen!! 

Ikväll firar vi in 2014 på ett rooftop mitt i centrala Sydney. Champagnen står på kylning sen i torsdags, först blir det BBQ med riktiga party animals och sen vid 00 (14.00 på dagen för er) SMÄLLER det! Varje år samlas flera miljoner människor för att se fyrverkerierna vid Harbour Brigde och Operahuset och det lär bli nått utöver det vanliga man är van vid hemma. Happy new year peeps! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0